Hossein.Z1374

Hossein.Z1374
Everything You Need, I Trying To Put It 
نويسندگان
آخرين مطالب ارسالی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Hossein.Z1374 و آدرس funperson.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به دوستم ميگم ديوانه وحشي سنگدل ترسو تيمارستاني دورو ابله رواني معتاد ...ميگه الان داري به من فحش ميدي؟
ميگم: پـَـ نه پَــ اينارو گفتم تا حرف اولشو بذاري كنار هم ايششششششششش

*************************

دندونم رو عصب کشی کردم باز درد گرفت رفتم دکتر میگه درد میکنه؟
گفتم پـَـ نه پَــ اومدم بهش تشویقی بدین!

************************


پسره تو خیابون اومده بهم میگه :خانوم شماره مو میگیری؟
میگم:نه! میگه جدی نمیگیری؟!
میگم: پـَـ نه پَــ! میخوام بگیرم اما گفتم یکم ناز کنم بگی وای چه دختره محجوبی!

************************

بعد امتحانا رفته مدرسه کارنامه بچه شو بگیره مدیر میگه سلام خانم فلانی واسه کارنامه اومدین؟
میگم پـَـ نه پَــ اومده به عنوان مستخدم برا سال بعد خودشو معرفی کنه .

***********************

یارو می ره تهران زنگ می زنه خونه می گه: من دیگه ایران برنمی گردم!!!!!!!
پـَـ نه پَــ هم نداشت.

**********************

به راننده میگم میشه نگهدارین؟ میگه ماشین و نگه دارم؟
میگم پـَـ نه پَــ چترمو نگه دارین من پول از تو کیفم در بیارم.

************************

زنگ زدم آژانس میگم: اشتراک 1911 میگه ماشین میخوای ؟
گفتم پـَـ نه پَــ زنگ زدم حالتو بپرسم

*************************

وایسادم تو صف اتوبوس یارو میگه اتوبوس نیومده؟
میگم پـَـ نه پَــ اومده من سوار نمیشم

*************************

دوستم میگه لاغر شدی رژیم گرفتی؟
میگم پـَـ نه پَــ یه سر رفتم سومالی تازگیا برگشتم!

*************************

با داداشم رفتیم خواستگاری میگن آقا داماد چیزی از خودش داره؟
گفتم پـَـ نه پَــ فقط پشت مو داره .
گفتن شما داداش دادمادین؟
دوباره گفتم پـَـ نه پَــ پدرشم تازه از فریزر آوردنم بیرون

***************************

سحر ساعت 4 پاشدم با کلی خجالت حولمو برداشتم برم حموم, مامانم میگه میری حموم؟
میگم پـَـ نه پَــ میرم دانشکاه!!!

**************************

چراغ قرمز چهار راهو رد کردیم پلیسه داره جریمه می نویسه، میگه ئه جریمه کرد؟
میگم پـَـ نه پَــ داره خاطراتش تو دفترچه ش می نویسه!

***************************

زنگ زدم خونه خواهرم می*پرسم مامان اونجاست ؟ میگه بهزاد تویی* ؟؟
گفتم پـَـ نه پَــ من هاج زنبورِ عسل هستم دنبال مامانم هستم !

***************************

نصفه شبی پای کامپیوترم بابام اومده میگه تو هنوز نخوابیدی؟؟!
میگم: پـَـ نه پَــ خوابیدم شما هم خوابی، ما دو تا روحیم اومدیم تو خواب هم دیگه مثله این یارو امیرحسین !!!

**************************

بچه داییم به دنیا اومده. همه خوشحال. مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخواین براش اسم بذارین؟
میگند پـَـ نه پَــ میخوایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه نیـــــو فولدر

************************

کارتون گربه سگو نشون میداد من یهو جوگیر شدم داد زدم ئه گربه سگ. مامانم گفت اسم کارتونه؟
گفتم پـَـ نه پَــ فحش جدیده تو فـیـسـ ـبوک یاد گرفتم.

************************

به رفیقم میگم افتادم جنوب غرب . میگه بازی تراوینو میگی ؟
میگم پـَـ نه پَــ سربازی رو میگم.

************************

به پسر عموم گفتم كامپيوتر داري ميگه ميخواي كار كني؟
گفتم پـَـ نه پَــ ميخوام غذا درست كنم باهاش

*********************

دوستم زنگ زده میگه چکار میکنی؟
میگم ماشینمو آوردم تعمیرگاه
میگه مگه خرابه ؟
میگم پـَـ نه پَـــ آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضش

************************

صدای خروپفش کشتمون ! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر صدام اذیتت می*کنه؟
میگم پـَـ نه پَـــ جنس صداتو دوست دارم می*خواستم بت بگم سعی* کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی*!

************************

منظومه «پـَـ نه پَـــ»
وای عجب شهری، عجب آدم*کشی ... ... پـَـ نه پَـــ ماییم و صدها دل*خوشی
پســرانش جملگی فاســد شدند ... ... پـَـ نه پَـــ در کار حق وارد شدند
دختــران اینجا دمـا*دم عاشـــق*انــــد ... ...پـَـ نه پَـــ دنبال درس و کوشش*اند
پــهلوانــان وطــن را می*کــُـشنــد ... ... پـَـ نه پَـــ حلوا و حلوا می*کننـد
مجرم و دزد و فــــراری گشتــه*ایـــم ... ... پـَـ نه پَـــ با حوریان بنشسته*ایم
سهم معشوقــانِ اینجـا شد اسیــــد ... ... پـَـ نه پَـــ شهزاده با اَسبش رسید
محض خنده بوده این شعرم همین ... ... پـَـ نه پَـــ پاشو بریم زندان اویـن

****************************


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:56 ] [ Emperator ]

.: Weblog Themes By MihanSkin :.

درباره وبلاگ

Hi, Are You Ok? Welcome to My web Please Help To Me Until To Complet My Web Thanks For Your Notice To My Web
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 43942
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما

كد بارش قلب


آمار سایت